2022. június 12., vasárnap

Németország, Lindau am Bodensee (2022), SzG3


Végre elérkeztünk fő  úti célom egyik állomásához (az egyik a Bodensee körüli látványosságok megtekintése, a másik Észak Svájc). Már többször végig mentem a tó északi oldalán húzódó főúton, de csak ennyi (ide erősen elférne egy autópálya). Miután jó időben megérkeztem e napi szállásomra, gondoltam bemegyek Lindauba. Olyan szempontból jól döntöttem, hogy nagy kiterjedésű látnivaló nincs, az Óváros a szigeten található, viszonylag könnyen bejárható. A kocsit a vasútállomás mellett tettem le (fizetős) és onnan gyalogoltam be a szigetre. Ide be lehet jutni autóval és gyalog egy hídon, valamint van egy vasúti híd is. Az autós híd után, már a szigeten, van egy nagyon szép park is. Itt volt egy kis csalódásom, de ezzel kapcsolatban (mármint a vasúttal kapcsolatban) csak magamat okolhatom, mert a térképen pont úgy nézett ki a vasút vége, mintha onnan kompra tették volna a vonatot, de valójában nem. Egyrészt egy vonat hosszú, másodszor mert minek, vágányokon jól körbejárható a tó, ráadásul Ausztria szó szerint egy ugrásra van. Igazából ez semmit nem befolyásolt a várossal kapcsolatban. Maga a város közepesen érdekes, kiemelt látnivalója nincs, maga a kikötő látványos a világító tornyával. Arra nagyon jó, hogy egy tóparti kikötővárosban egy jót sétáljunk. Viszonylag későn mentem vissza a kocsihoz, így elcsíptem pár nagyon szép alkonyi szituációt.

Vissza a főoldalra (katalógus)

beszámoló fotóalbuma ITT látható!


a régi Városháza
a régi Városháza










a nyolcadik hattyú az anyján ül




Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Németország, Nürnberg (2022. 10.), SzG3

További nagy beszámolók Németországból:  -  Mainau, a virágsziget   (1) -  Szász Svájc - Cseh Svájc   (1) -  München   (4) -  Kassel  (4) - ...